Perfekt 2-års dag på perfekt ställe

Jag och Marko har haft en toppen dag tillsammans. Jag vaknade utan honom bredvid mig men istället en present och ett gulligt kort. Vi tog det lungt fram tills klockan 5 sen började vi göra iordning matsäck till våran picknick som vi skulle ha. Marko visste ett fint stället men mindes inte riktigt vart det låg så vi chansade men hittade inte dit. Vi stannade istället någonstans på vägen och gick rakt in i skogen, vi hittade ett jätte mysigt men dött ställe. Det var faktiskt riktigt läskigt i början, vi hittade skelett, såg en vattenorm och hittade inplastat bröd som gick ut år 2010, undra hur länge det legat där liksom.. ? Det låg i en båt som inte ens var låst utan bara knuten i bryggan. Bryggan var inte heller så fresch kan man säga haha men det var ett jätte mysigt stället som vi hittade iaf. Dit kommer vi garanterat åka fler gånger. Men man kan nog inte vara mer än högst två pers där för bryggan sjunker typ haha..

Jag ville fortsätta fiska hur länge som helst trots att Marko bara hade t-shirt på sig och höll på att frysa ihjäl.. Men man kan ju inte åka utan att ha fått en enda fisk ellerhur.. ? ;)

Ja.. Kolla själva:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback