Vad tycker du om rasism?

Jag är ingen rasist och jag har inget emot invandrare. Men därimot så hatar jag när invandrare som blir insläppta i sverige kommer hit och bara förstör. Jag menar dom borde vara tacksamma för att vi tar emot dom överhuvudtaget, om dom tycker om att förstöra så kan dom göra det i deras eget land. Jag tycker naturligvis att det är fel av svenskar att förstöra också. Men annars så förstår jag inte varför man är rasist och är emot en person pga hans/hennes hudfärg, det är liksom inget som man kan ändra på, nej det där är bara fjanterier! (Jag hoppas att ingen tar illa upp, det här är bara mina tankar och funderingar kring frågan:))


Hej igen! Kika in på min blogg igen du har blivit utsedd till en av de 5 finalllisterna :)

2011-01-10 // 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback