Jag har inga krafter kvar just nu

Filmen vi såg igår var egentligen ingen "tjej" film men jag tyckte om den. Både jag och Jennifer fick ont i huvet av i slutet av filmen eftersom att filmen var i 3D format. För några veckor sedan läste jag i Metro att man kan bli "sjuk" av att titta för mycket på 3D filmer, vad dom menar med det vet jag då inte.

När Marko släppte av mig igårkväll så kände jag mig helt slut, trodde helt ärligt att jag skulle åka på en hel veckas säng liggande i feber. Imorse när jag vaknade så mådde jag inte precis bättre så jag bestämde mig för att vara hemma från skolan. Jag åt lättfil med banan bitar i, och en vatten melon vid sidan av till frukost. Det såg så härligt ut när barnen lekte ute i solen så jag bestämde mig för att gå ut på en promenad. Jag gick nog i omkring en och en halv timme. Tittade inte så mycket på klockan då jag funderade ganska mycket på annat. 
När resten av familjen kom hem så började det lagas potatis med köttbullar och brunsås, det var jätte gott! Ang.mitt extra jobb som jag har på en restaurang i kista, jag var tvungen att göra iordning en lista på vilka dagar jag är ledig och har lov osv. Så jag gjorde det och gick upp hit och lämnade det till min morbror(han som fixade jobbet åt mig) och så fastnade jag framför deras dator eftersom att vårat internet inte har kommit ännu.. (Men äntligen har vi beställt hem ett). 



She's a happy girl, but not all the time.

Why are you so? Why are you doing this? 
I just don't get it..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback