I'm an angel

Godmorgon! Jag var precis ute och tog en morgon cigg, och gud vilken härlig vår känsla jag fick. Löven har fallit och fåglarna kvittrar, så jävla härligt! Jag och Marko vaknade för en stund sen och har hunnit ätit lite frukost också, Roger kommer och hämtar mig halv 5 så ska vi åka och kolla om vi hittar en lampa till mig på ikea, jag behöver en rullgardin också får se hur mycket dom har råd med :) Jag var som sagt inte i skolan iaf pga att vi skulle simma på badhuset och jag kan inte vara med för att jag tog hål i naveln för ett tag sen(man får inte bada i klor). Och då kan jag ju passa på att berätta också att det har lyckats bli inflamerat.. Gör skit ont. Måste börja sköta hålet ordentligt! 



sv: du frågade om hur man får stöd rosa bandet 2011 på hörnet, o jag kan säga att det står hur man gör på www.designadinblogg.se .

det var därifrån jag lärde mej, puusss ♥

2011-01-21 // 22:55:32

Veckans bloggvinnare är vald nu! Gå in och kolla om det blev du! Det kommer upp en ny tävling ikväll där man kan vinna en valfri vara för 200 kr. Håll utkik! :D

2011-01-22 // 14:28:04

yes you are. Cool tröja elchi! <3<3

2011-01-23 // 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback