Det kan inte bli bättre!

Nu är jag hemma hos Marko och vi har precis ätit en god middag med hela familjen. Det blev något thailändskt till middag(tror jag) men jag har har faktiskt ingen aning om vad det heter. Och till efterrätt så blev det choklad pudding, mums! Man får alltid massa godsaker när man är här haha, nästan alltid någon förrätt eller efterrätt och "skåpet" är alltid lagrat med godis, chips och allt man kan tänka sig hehe. Inte undra på att jag gick upp massor i vikt när jag träffade Marko. Men som tur är så har jag gått ner dom kilona igen! Super duper bra ju! :) 

Marko - Det känns som att jag är ny kär igen nu efter allt som hänt.

Åååh, allt känns så jävla bra. Nu är det helg och sedan lov i en vecka. Jag har laddat ner första sässongen av One Tree Hill och jag och min pojkvän är tillsammans igen. Det kan inte bli bättre!!! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback