Ungdomsmottagningen ringde nyss

Gick en promenad på ca en timme imorse, sen blev det att trycka i sin frukost och åka vidare till skolan. Efter det så åkte jag in till stan med Miranda, Jennifer och Alexandra och kollade på lite kläder och sånt. Mötte sen upp Marko i tumba så kollade jag på lite mer kläder och köpte 2 linnen, 2 nagellack och ett läpp glans. Sen åkte vi hem till honom och åt mat och umgicks. 

Nu kom jag precis hem, ungdomsmottagningen ringde mig för en stund sen och gav mig en tid för att ta bort p staven, nu på tisdag. Marko lovade att följa med men kom sen på att han ska till arbetsförmedlingen just den dagen. Så typiskt! Vet inte varför jag är så himla irriterad just nu men det har väl med det att göra. Och jag har redan börjat stressa upp mig inför hur ont det kommer göra. Fy!

Det är inte en liten nål heller!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback