Planer inför valborg

Och nu till frågan, vad händer på Valborg? Jo först blir det nog grillning hos Agnes och sedan utgång. Men nu är det så att det har kommit upp ett annat förslag, nämligen att åka till uppsala och vara där från kl 4-12 men det känns lite onödigt då det kommer kosta massa pengar för tåg biljett och mat för att vara där så kort tid. Men vi får se hur det blir med det, dom flesta vill nog vara kvar här i Salem och sedan dra in till stan! 

Men jag vet inte, jag kanske ska med Marko och kolla på något slags olagligt bil race, får se hur det blir med det också. Han förstår nog om jag skippar det och har roligt med mina vänner istället. Jag är ju inte direkt ett fan av bilar, om jag åker med så är det ju mest för att vara med honom. 

Vad ska ni göra på valborg? :)

Iaf. Min dag har sugit, ända tills jag åt min Ben & Jerrys glass för då blev jag super glad. Det funkar alltid, hehe! 

Nu är det läggdags som gäller. Puss och godnatt på er alla! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback