Irriterad!


En söt liten topp från Gina med rosett (dock visar den magen så jag har ett linne under till och med!!) och jeans, sen lockar och ska ha på mig mina gucci-ballerina. Blir väll bra? ;) Lyckas jag se ut som en söt flickvän? Det tycker jag! Det här kommer jag fixa galant.. ;)

Nej men faktiskt, så farligt kan det inte vara! Jag menar, dom är nog inte som min hemska familj.. Usch, årets kräftskiva med dom slår allt! Min farmor försöker få tag på mitt nummer så hon kan skälla ut mig efter det jag skrev i min blogg, haha skickade ett brev (senila kan väll inte använda telefon?) där jag skrev att jag menade varenda ord jag skrev. Kommer aldrig träffa dom igen förhoppningsvis! Men tro mig, jag önskar det var på ett annat sätt.. :( *buuuhu*

Att man ens kan skriva något sådant, hur lite respekt kan man ha för sin familj? Och så som du skriver om din farmor, det är endå därifrån du fick ditt liv. Du skrev ut i din blogg att du skickat ett brev till din farmor där du skrivit: Senila kan väl inte använda telefon? Hur kan man bete sig på det sättet och få det att se ut som att man är stolt över det!? Du är inte klok!

Attans att jag inte har blondinbellas garderob bara för idag, hade ju varit hur lätt som helst att hitta någonting riktigt tantidigt då! :( Jaja, hur svårt kan det vara..?

Det säger nog sig självt.

Jag hade en HEMSK mardröm om att det var en undersökning och att Vänsterpartiet ledde över Moderaterna, till och med så att jag vaknade upp helt svettig och förbannad! Sjukt..! Men så är det med mig, blir rasande när jag hör någon ska rösta på ett parti som jag tycker inte gynnar landet, och jag blir ännu mer förbannad när folk inte ändrar sin åsikt, fast jag berättar vad som är “rätt”.

Funkar lite så, jag har rätt och det finns inget annat sätt än mitt. Tyvärr! Haha

"Och jag blir ännu mer förbannad när folk inte ändrar åsikt, fast jag berättar vad som är rätt". Vad är det som får dig att tro att just DU har rätt? Varför skulle inte den person som vägrade att ändra åsikt ha rätt? Sverige är ett fritt land, och då ska alla också få tycka till om vad som helst, alla har rätt till egen åsikter utan att någon ska sätta sig emot dom. Du har såklart också rätt till en egen åsikt, men det irriterar mig att du skriver att du blir förbannad för att alla inte tycker samma sak som du. Varför tror du att vi har demokrati egentligen?

Vad tycker ni om dom här inläggen som Kissie har skrivit?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback