Uttråkad som fan!

Är hemma hos BÄSTASTE Malin! Vi har varit i tumba och letat efter en piercing till mig (+ ätit pommes, fast vi egentligen skulle åka och träna). När jag äntligen hittade en piercing (som var helt fel för den var inte ens till läppen) så köpte jag den, den när jag provade den så såg jag att det var helt fel. Så skulle jag lämna tillbaks den, men nej det fick jag inte, KÄRRING JÄVEL! Hon visste att jag letade efter en läpp piercing så säljer hon något helt annat till mig, inte så snällt. Stackars din lön nu när alla kommer ta avstång från din fina lilla butik. Haha nej, nu får det räcka, men jag blir så jääävla arg. Det blev ingen träning heller, just för att jag skulle lämna tillbaks piercingen, som jag då inte fick. Sen blev det bara så att vi inte orkade åka och träna, så vi köpte pommes istället hehe! Nyttigt.
Vi ska nog bara ta det lugnt idag, kolla på film och mysa lite kanske, som jag har gjort i 3 dagar nu, GAAAAH! Men vad finns det för annat att göra? Festa o va hemma o ta det lugnt, eller gå runt utomhus och inte göra någonting och det är ju inte heller så kul. Rätta mig om jag har fel, men det finns fan INGENTING att göra!

Kunde heeeela låten utan till förut, häftigt va? Haha, var faktiskt min favorit låt. Tycker dessutom fortfarande att den är bra, men det har kommit så mycket nytt nu.
(Just det där att killar brukar ljuga om vem som gjorde slut är jävligt töntigt, så sluta upp med det boysen! ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback