Trevlig middag

Kan som sagt inte blogga så mycket eftersom att jag inte har någon data hemma, det suger men jag gör så gott jag kan. Har tappat massa läsare pga det men så får det vara tills jag kommer igång igen. Idag har jag iaf varit barnvakt typ hela dagen, gick upp till dagiset och hämtade Vilgot, där fotades han och Anton. Vilgot var skit sur på kortet haha men han är alltid söt så whatever. Sen gick jag hem med ungarna, Marko var med ett litet tag, sen fick jag stå ut ensam. Jag lyckades få dom att vara ganska lugna idag, för en gångs skull haha. Dom hjälpte mig att städa hela undervåningen, tända ljus, duka, plocka in disken osv. Kändes som en riktigt famlij, som det ska vara. Vi ville överaska mamma och Roger, dom blev faktiskt jätte glada och Anton o Vilgot var jätte nöjda :) Vi åt en lugnare middag än vanligt, inte lika mycket skrik och bråk osv. Det var jätte skönt, hoppas det fortsätter så! Sitter nu hemma hos Katta vi kollar på någon vampyr serie som går på tv, sen blir det film sen natti natti. Orkar inte gå till skolan imorgon har blivit så jävla skoltrött men vad gör man? Livet e hårt.. Imorgon äter Marko hos oss, kycklingbröst med något blir det. Sen ska vi se idol och bara ha det trevligt. Hoppas alla är goda o glada. På lördag åker jag (kanske) med mamma och lämnar Anton hos farfar o tar en fika, men det får vi se hur jag känner då. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, känns inte som att det blir någon fest i helgen iaf, är nog inte så sugen på det. Men det vet jag ju inte förrän på lördag, kanske hinner ändra mig man vet aldrig ;) Förövrigt så är det toppen med mig, allt (nästan allt) har rullat på riktigt bra. Måste fortsätta att se på serien nu, pöss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback