Spöken/andar/demoner

Ahh gash, spöken/andar/demoner är fööööör läskigt. Är det någon som har testat att köra anden i glaset eller liknande någon gång? Jag gjorde det med Malin och några andra en gång, vi körde den med halsbandet. Då man ritar alfabetet på ett stort papper och tänder massa ljus som man plaserar runt pappret. Sen håller man ett halsband i mitten över spelplanen, man frågar saker och det är då meningen att halsbandet ska svara genom att gunga mot bokstäver som bildar ett ord. Det var någon som frågade vad jag hade för färg på min bh, den gungade mot r, sen o, och sen s, men sen slutade halsbandet att gunga. Jag hade då en rosa bh på mig, men just den gången tror jag bara att det var en slump. Halsbandet kanske gungade av sig självt, någon ande tror jag inte att det var just då i alla fall. Men jag tror på spöken helt och hållet. Var skulle annars alla ta vägen när dom dör? Varför skulle alla som har varit väldigt nära döden prata om det där ljuset som dom sätt, eller dom som varit nära döden och sätt familjemedlemmar eller vänner i något som liknar en vit och suddig dröm? Allt som sägs är självklart inte sant, men jag tror på mycket av det. Jag har många gånger haft en stark känsla av att det har varit spöken i min omgivning, men det är inget som jag kan garantera, jag har hört saker, tex att någon har andats i mitt öra, men det är inte heller något som jag kan säga säkert att det var en ande eller liknande. Det kan bara ha varit en vind som drog till och gjorde så att det lät som andetag (trots att jag var inomhus) men jag vet inte, kan bara säga vad jag tror att det är. Nu blev det här ett ganska långt inlägg, det kan bero på att jag har riktigt tråkigt haha, så nu ska jag sluta skriva om alla läskiga andar. Någon som har varit med om någon händelse där ni tror att andar har varit inblandade? Ganska intressant haha ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback