Oj, förlåt

Hej alla kära blogg läsare. Ikväll har jag varit på fest i salem, sen drog vi till tullinge men det sög så jag drog med Malin hem. Imorgon ska jag och Marko umgås för det är våran 17 månaders dag, längtar lite faktiskt, vi har inte umgts en hel dag på as länge, men det har sina orsaker. Men det hoppas jag har löst sig föralltid, men det vet man aldrig, det är sånt man ser senare i efterhand. Nu ska jag iaf gå ut och röka, sen ska jag väl sova men ska vill inte sova ensam så tror att jag ska sova i samma rum som Sebbe och Malin (dom bråkar) hjälp! Hehe nej men jag vill verkligen inte sova ensam, känns inte som att jag behöver det just nu. (Jag kommer inte kunna uoodatera mycket alls nu för jag har ingen data hemma så kommer inte kunna skriva när jag är hemma, och när jag är med kompisar så kanske inte jag kommer kunna uppdatera hela tiden, men det löser sig nog! Good night! ;) <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback