hemma kväll

Jag sitter faktiskt hemma och tar det lugnt ikväll. Kollar på idol och umgås med familjen inklusive Marko:-) har precis varit ute och pratat med Jessica och Agnes, haha jävla fyllon! Agnes berättade om någon kille som hon har börjat 'dejta' om man nu kan kalla det så haha. Hon är så söt! Elin och Linnea hänger löst, Elin sjunger just nu, tror faktiskt att Elin kommer åka den här gången. Personligen så tycker jag att Linnea är mycket mycket bättre, hennes röst är fantastisk, Elin ser ut som en stjärna men tycker inte att det finns så mycket sång i hennes röst, det låter som att hon pratar när hon sjunger. Imorgon så vet jag inte vad som händer ännu. Men nu ska jag se klart på idol. Pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback