Börjar blogga på blogg.se!

Hej!

Jag tänkte nu börja blogga på blogg.se igen! Förra veckan så bytte jag webbläsare till myshowroom.se, men det visade sig att jag inte förstog hur man använde sig av deras metoder så nu har jag valt att byta tillbaks. Jag hoppas att jag får i ordning på alla inlägg osv så fort som möjligt. Jag hoppas även på att få med mig alla läsare från myshowroom till blogg.se. Finns det något spec som ni vill läsa om?

Jag är tillbaks! :)


» Emma

Hejsan!

Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!

Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html



Du kan också anmäla dig till Veckans Bild, bara skriv då så skickar jag länken :D

2010-11-27 // 14:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback