you're everything

Borta bra men hemma bäst. Tycker ni verkligen att det stämmer? Nja, det gör iaf inte jag. Jo visst, det kan vara hur skönt som helst att komma hem efter att man varit ute och festat hela natten, samma sak om man varit ute på en kylig promenad så kan det vara jätte skönt att bara komma hem och lägga sig i ett varmt bad och sedan lägga sig och mysa under täcket. Men annars föredrar jag att vara hemma hos pojkvännen eller hos kompisar. Hemma är det så mycket småbarn= bara tjat och skrik hela dagarna, jag längtar verkligen tills alla mina syskon kan äta mat utan att kasta mat på väggarna, och framför allt gå och lägga sig i sängen utan att hålla på och bråka!

Ta inte fel nu, jag menar inte att det suger att vara hemma, för det här kan faktiskt vara hur underbart som helst ibland, att ligga i sängen under ett varmt och skönt täcke och bara sakna han som betyder allra mest. Jag ångrar att jag inte träffade min sötnos idag, hade varit så mysig att få kramas med honom och en romantisk film framför oss. Du är min trygga hamn älskling!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback