You are just too much sometimes.

Ligger i min säng nu efter en ganska kort dag. Timmarna har gått skit fort. Carro och Michelle kom och gjorde mig sällskap på min baksida, vi gjorde fylliga mumsiga hamburgare och sedan gick vi en promenad till Michelle och släppte av henne där sen fortsatte vi gå i ca 2 timmar. Vi skulle egentligen ha tränat på gymmet men bytte ut det mot en lång promenad.

När vi kom hem igen så åt jag mat, ja det lilla dom hade sparat åt mig och sedan följde jag Carro till bussen. Nu har jag absolut inget att syssälsätta mig med så jag ska väl sätta på O.C som vanligt! :)

Jag har ju kommit ganska långt nu, är på sässong 2 och det har visat sig att Marissa är lesbisk. Hon har till och med skaffat sig en flickvän? Det är inget fel med det men det känns verkligen fel när man ser två tjejer som är "kära" :o Hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback