Så typiskt dig.. hm

Vi åt tacos på tjejmiddagen. Hela stämningen var jätte mysig, till en början.. Vi hade jätte roligt, spelade olika kort spel och pek leken. Antar att ni inte förstår vad som menas med det men det betyder att någon säger tex: "vem tror ni kommer spy ikväll?" Och så ska alla peka på den personen man tror kommer spy, om man själv får 5 pekar på sig så ska man dricka fem klunkar. Man ska alltså dricka så många klunkar som man får fingrar pekade på sig.

Vi drog vidare på fest hos Fredrik smith och till en början var det skit tråkigt. Jag kände inte många alls där. Faktiskt bara en, och mina vänner som jag kom dit med. Jag försökte att hela tiden tänka "håll ut, det blir roligare snart" för så brukar det ju vara. Men ingenting hände och jag funderade på att börja dra hemmåt, men jag sku´lle ju sova hos Jessica. Det blev en massa strul om att jag hade sagt att jag skulle sova där(men inte lovat någonting). Det är klart att jag måste få dra därifrån om jag inte vill vara kvar, det ska ju vara fifty fifty, om dom vill stanna och jag inte så får man ju komma överens. Jag kunde ju bara dra då som om det skulle spela någon roll om jag sov i samma hus som dom eller inte, skullle inte ens sova i samma säng. Men det är skitsamma orkar inte bry mig blir nästan alltid tjafs när personer dricker.. Det bara är så liksom. Men nog om det. Just ni sitter jag med Jennifers i hennes säng och äter hemmagjord pizza, så jävla gott! Typiskt fylle käk(fast att jag inte ens hann bli full ikväll haha! Drack ganska mkt ändå tycker jag men nej inte ett skit hände haha.. :) Men tkr ändå det är skönt nu, så slipper jag ligga och yra här i sängen. Men nu ska jag äta klart sen somnar vi nog ganska fort båda två haha. Godnatt påer!



» malin

Drama, drama, drama.. Visst är det underbart?-.-Suck!

2011-01-15 // 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback