I'm alone

Jag är frisk, jehuuu! :) Men eftersom att magsjuka smittar 2 dagar efteråt också så är det ingen som vill vara med mig idag heller, utom Malin men dit vågar jag inte åka för hennes familj har också haft någon slags magsjuka och eftersom att det kan ha varit någon inflensa med andra bakterier så kan jag bli smittad igen och det skulle ju vara förjävligt om jag blev det.. 

Jag är iaf hemma hos min morbor just nu, hela familjen har ätit middag här och det var ett bra tillfälle till att kunna låna datorn eftersom att vi fortfarande inte har något internet *snyft*. Jag har inte gjort ett skit idag förutom att möblera om mitt rum och jag kan ju inte direkt påpeka att jag är nöjd, hur jag än fixar och trixar i mitt rum så blir det inte bra.. Men men ska iaf fixa bildtapet snart så då blir det kanske lite bättre :) 

Kan tyvär inte lägga in några bilder från igår för den här datan har inte rätt uttag för att stoppa in minneskortet.. :/


Rasmus köpte spel kort innan bowlingen, så ja här står vi! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback