En liten bebis i magen

Jag, Malin och Jennifer kom precis hem till Madde(min kusin) och David för dom ville bjuda oss på middag. Så här sitter vi i soffan och kollar på tv medans dom lagar mat hehe. Nu kom jag att tänka på att vi ska vara i restaurangen imorgon i skolan, ser inte fram emot det. Jag orkar fan inte asså haha, det är så jävla jobbigt. Jag borde nog egentligen byta linje eftersom att varje tisdag när vi ska jobba på restaurangen så får jag dubbel ångest när jag vaknar!.. Men orkar fan inte byta och gå om. Jag klarar mig nog :) Robin kanske kommer och hämtar oss här sen och kör hem oss, eller så kanske Malins pappa gör det. Får se hur det blir. När jag kommer hem så ska jag iaf träffa Katta igen, vi ska sova över hos varandra inatt men vi har dock inte bestämt hemma hos vem än. Åh nu fotar Malin Maddes gravida mage med min digital kamera, bilder kommer upp sen, ser så himla härligt ut! Nu ska jag hjälpa madde att fixa en spotify puss puss


Jag har nu utsett vinnaren av helgens blogg.

Kolla om det blev du!

http://deniseerikson.blogg.se



Förlåt om det blev så sent, men jag har haft internetkrångel dom senaste dagarna.

KRAM!:)

2011-01-17 // 18:58:31

Super kul att du är med! Håll utkik! :D

2011-01-17 // 19:59:31

Super kul att du är med! Håll utkik! :D

2011-01-17 // 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback