40 minuter försenat

Morgon! För en god morgon kan jag ju inte direkt säga att det har varit, jag och Katta fick vänta på bussjäveln i 40 minuter. Snacka om surt! Nu är jag iaf i skolan och det är skit skönt, vi kollar på en film som suger men det är gör inget haha, bara vi slipper arbeta! :)






Sv; Jag tror jag vet vad du menar och i så fall heter det border... :) Antagligen så har du färgat den vit för att den inte skulle synas men om du ändrar den till samma färg som din bakgrund och sedan gör den lite bredare så blir det nog bra ... ;) Om du vill ha det lite bättre förklarat så kan du gå in på http://sannasrum.se/ tror att hon förklarat det i nåt inlägg ... :)

Om det var du och din pojkvän på den översta bilden så är ni väldigt söta ihop! :D

2011-01-12 // 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback