Äntligen klar!

1. Är du kär? Ja det är jag verkligen
2. Har du snusat? Ja det har hänt en del gånger men inget jag rekomenderar, ush!
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Inte med meningen.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Ja.
5. Har du blivit dumpad? Ja.
6. Har du blivit slagen allvarligt? Nej, på skoj i så fall.
7. Tar du droger? Näää.
9. Har du pussat en tjej? Yes
10. Hatar du någon? Inte hatar.
11. Älskar du någon? Ja.. ?
12. Har några av dina vänner svikit dig? Japp
13. Har du djur? Nej.
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? Ja.
16. Gillar du orange? Det funkar.
18. Har du nån sjukdom? Nej.
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? Japp
20. Har du en gris? Haha.. ?
21. Har du en plattång? Ja men som suger.
22. Har du en bror? Ja, två små bröder.
23. Har du sjukt bra humor? Det tror jag inte hehe.
24. Är du brunett? Ja, men kanske blir blond till sommarn.. ?
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? Om jag mår dåligt så kan jag sitta i badet hur länge som helst, ja!
26. Röker du? Ja..
27. Har du en hund? Nej men skulle vilja ha.
28. Har du skilda föräldrar?
29. Har du gått på simskola? När jag var liten.
30. Har du sagt bög till en kille? Japp
31. Har du sagt *** till en tjej? ***?
32. Har du fuskat? Ja vem har inte haha.. ?
33. Har du en teve på ditt rum? Nää.
34. Har du lunar? Nej och har nog aldrig haft det heller.
35. Har du MSN? Ja.
36. Har du en syster? Ja!
37. Har du bruna ögon? hm, ja typ brun gröna.
38. Gillar du att fota? Är ingen foto nörd men klart man fotar när man är ute o har kul med vännerna osv.
39. Har du sett dig själv brinna? Konstig fråga.
40. Hjälper du dina vänner? Gör väl mitt bästa
41. Gillar du tacos? Bäst!
42. Tycker du att du är söt? Ibland, ibland inte.
43. Har du dansat? Ja det har jag, men det är då inte ofta.
44. Har du spelat fotboll? Ja.
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nja, det vet jag inte.
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nja, hehe.
47. Har du ätit sniglar? ALDRIG!!!
48. Äger du en locktång? Två st faktiskt.
49. Gillar du att tugga tuggummi? Jaa.
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? Ibland blir det att jag missar *fniss*
51. Gillar du kläder? Ja.
52. Hatar du falska vänner? Som in i helvete.
53. Gillar du räkna matte? Nej
54. Älskar du någon nu? Ja..
55: Har du gråtit inför en vän? Det är det vänner är till för.
56. Kan du sjunga? Nej det tycker jag inte men det är roligt. 
57. Har du sett nån död? Nej.
58. Säger du vad du vill? Oftast.
59. Svär du mycket? Ibland.
60. Vad är ditt hela namn? Edith Ellinor maria Frödin.
61. Kan du tala spanska? Pluggad det i skolan förut men jag har nog glömt bort det mesta. 
62. Är du kortare än 1.60? Nej.
63. Älskar du sommaren? Absolut
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? Nja, det händer väl.
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja.
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Jadå.
69. Gillar du att städa? Absolut inte! Men ibland får man ju städ noja. 
70. Gillar du att sova länge? Ibland är det hur skönt som helst men ibland hatar jag det! 
71. Har du vart med om en olycka? Nää.
72. Är du förvirrad? Just nu: JAAA! 
73. Har du mer än 6 par byxor? Ja.
74. Har du förlorat en vän? Ja..
75. Gillar du att shoppa? Det kan vara roligt men ändå jätte jobbigt haha. 
76. Har du varit i Paris? Nej.
77. Gillar du ormar? Nej varför skulle jag.. !? 
78. Klarar du dig själv? Det tvekar jag på hehe. 
79. Har du lagat mat? Ja varje tisdag, går ju hotell o restaurang.
80. Är du klantig? Då och då.
81. Har du foppatoffler? Hade det i somras. 
82. Har du mer än 20 låtar på din data? Nej inga faktiskt. Använder ju spotify. 
83. Sminkar du dig innan skolan? Ibland, ibland inte.
84. Har du träffat en kändis? Ja.
85. Har du mer än 7 par nagelack? Faktiskt inte. 
86. Har du busringt? Det hör väl barndomen till.
87. Har du skällt på din bror? Varje dag!
88. Har du en vän som skiter i dig? Nja tror inte det. 
89. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja de e klart. 
90. Sover du med nått gosedjur? Nää hehe.
91. Har du åkt nånstans utan att du får? Jadå.
92. Vill du bara bort ibland? JAA!
93. Har du tältat? Mååååånga gånger! 
94. Har du brännt dig? Japp.
95. Har du lekt med levande ljus ? Ja de har väl alla. 
96. Har du lekt anden i glaset? Ja skit läskigt!
97. Skäms du ibland? Jodå.
98. Bor du i skåne? Nej.
99. Gillar du hip hop/rap musik?.
100. Är du på sista frågan nu? Öh, tydligen inte.. ?
101. Är du singel? Mellan kan man väl säga just nu, men jag skulle inte tro det. 
102. Har du åkt flygplan nån gång? Ja.
103. Har du kul just nu? Nja.
104. Är du blyg? Beror på mitt sällskap.
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? Japp.
106. Vad har du ätit idag? En macka..
107. Har du cam? Nää hade.
108. Vilken film såg du senast? Hm, vet inte.
109. Med vem var det?.
110. Brukar du lita på folk? Ja lite för lätt kanske.
111. Har du blivit sviken? Oja.
112. Vad är din största önskan nu? Att solen tittade fram och att det genast blev sommar.
113. Vem saknar du? Jadu..
114. Vem vill du ringa just nu? *****
115. Och varför? För att det behövs.
116. Hur ofta sitter du vid datorn? Så ofta jag kan. 
117. Vad har du gjort idag? Varit hemma hos Malin hela dagen.
118. Vad var det senaste du köpte? Jeans tror jag.. ? 
119. När var det? 2 veckor sedan kanske.. ? 
120. Vilken affär var det? H&M.
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? Beror på.
122. Är utseende viktigt för dig? Sådär, man har roligare om man känner sig hyffsat "snygg".
123. Har du någon vän du litar på till 100%? Ja.
124. När var du i skolan sist? Fredags.
125. Är du blond? Nää.
126. Vill du vara blond? Nja, i sommar tror jag.
127. Vad ser du ifram emot? Sommaren och tills det här är över. 
128. Har du smink just nu? Nej.
129. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor, linne, tjocktröja.
130. Vart sitter du just nu? I Malins rum. 
131. Om du kollar till höger vad ser du då? Malin haha.
132. Vad vill du ha just nu? Kärlek.
133. Gillar du simpsons? Hatar det!
134. Har du blogg? Ehm, ja.. ? 
135. Favorit färg på kläder? Hm vet inte.
136. Senaste låt du lyssna på? 17 år- Veronica Maggio. 137. När grät du senast? 2-3 dagar sedan. 
138. Och varför? Saknade en person.
139. Har du slagit en kille mellan benen på allvar? Nä.
140. Förtjänade han det?.
141. Ett datum du alltid kommer minnas? 6/6- 09 
142. Varför just de datumet? Det finaste blev mitt och det var den bästa dagen i mitt liv.
143. När fyller du år? 6 augusti.
144. Hur mycket pengar har du nu? Inget alls..
145. Vart får du pengar ifrån? Studiebidrag.
146. Är du bortskämd? Nepp inte alls.
147. Vill du ha barn? Klart jag vill men nu är fel tidpunkt.
148. Är du oskuld? Nej.
149. Vad hade du för skor idag? Vanliga vita gympa skor. 
150. Vad heter du på bilddagboken? Har ingen.
151. Något du vill göra just nu? Bara somna kanske.. ? 
152. Bråkar du och din mamma? Det händer ganska ofta men inte just nu.
153. Älskar du din mamma? Ibland hehe. 
154. Vem är 6e online på msn just nu? Är ej inloggad.
155. Vilket datum är det idag? 13:te kanske.. ?
156. Vad ska du göra sen? Hem och sova. 
157. När går du upp när du ska till skolan? 06:00.
158. När börjar du skolan på morgonen? 08:00.
159. Har du fått något mvg? Nej aldrig hehe.. :/
160. Har du fått något vg? Ja sån tur e.
161. Har du fått något g? Japp.
162. Har du fått något ig? Japp.
163. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret? Nej.
164. Varför? För jag är så otroligt grym.
165. Hur mår du just nu? Sådär.
166. Älskar du din familj? Aa.
167. En person du älskar? *****
168. Kompisar, är det viktigt? Det är det viktigaste!
169. En person du saknar? Vilka jobbiga frågor..
170. En person du skulle kunna göra allt för? Bla, bla bla.
171. Chattar du med någon just nu? Nej.
172. Vem? Chattar inte med någon.
173. Vad pratar ni om?.
174. När fick du en kram senast? Igår.
175. Och av vem? Micke.
176. Vad föredrar du, smsa eller ringa? Både och.
177. Hur många smsar du med nu? Ingen.
178. Vad är klockan just nu? 15:15.
179. Är du mörkrädd? Usch ja! Tror jag ser spöken all the time.
180. Har du varit på lisberg i år? Nää.
181. Beskriv dig själv med tre ord? Var, hur, När?
182. Är du allergisk mot något? Kaninge, hundar (katter.. ?) sen massa frukter konstigt nog.
183. Tar du mediciner mot något? Äter pollenmedicin på somrarna.
184. Vad har du för mobil? Tråkig samsung. 
185. Brukar du dricka alkohol? På helgerna.
186. Dricker du för det är gott, eller för grupptrycket ? Inte för grupptrycket!
187. Hur många hus har du bott i? 4.
188. Vad har du för färger i ditt rum? Grönt -.-
189. När ska du sova? Ikväll.
190. Har du haft utegångsförbud? Nja sånt där har aldrig funkat på mig.
191. Ångrar du något i ditt liv? Ja!
192. Var du en sprucken kondom? Det tror jag inte.
193. Älskar dina föräldrar dig? Det tror jag.
194. Har socialen lagt sig i ditt liv? Nja.
195. Vad är det för år? 2011.
196. Vad är det för månad? Februari.
197. Anser du dig själv som smart? Inte direkt. I vissa situationer kanske.
198. Vad brukar folk kalla dig? Elli.
199. Är du en ***? ***?
200. Sista frågan va dom här frågorna roliga? Någon enstaka men mest jobbigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback