Rulla. Rulla mer. Rulla. Rulla. Rulla.

Jag orkar faktiskt inte skriva något om hur min dag varit i restaurangen idag, den såg i princip exakt lika dan ut som igår. Skära upp bröd, rulla in vagnar med brickor. Rulla in mer vagnar. Rulla in ännu mer vagnar. Soretera disken. Rulla in mer vagnar. Osv osv.. Ur trist.

Hej föresten! Jag kom hem för ungefär en timme sedan, mamma hämtade upp mig i huddinge idag igen. Så himla skönt att slippa stå ute och vänta på bussar och tåg som aldrig kommer. Sedan jag kom så har jag bara suttit och stirrat rakt in i dator skärmen, jag är så himla trött.. Men om 40 min så ska jag dra mig i kragen och sätta mig på bussen mot flempan. Mot gymmet. Idag blir det afrikansk mix som har med rytm att göra. Det var faktiskt skit svårt första gången så får se hur det går idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback