Nu är vi igång

Hallå där alla mina läsare! Jag är hemma hos Marko och tvingas stå ut med honom när  han upprepat "Konitchiwa" hundra gånger om, det betyder hej på japanska. Får hoppas att han håller tyst snart! Jag ska möta upp Jennifer i tumba c klockan 17:30 så ska vi åka till gymmet och träna gruppträning igen. Nu känns det verkligen som att vi har kommit igång *ler*. Efter att jag slutat äta kolhydrater så har jag faktiskt redan gått ner 1 kilo, på (hm 4-5 dagar.. ?) Men nu måste jag faktiskt kila iväg min buss går om 10 minuter, så ni får ha det så bra så länge! Pöss



svar: kanske det! :)

följ gärna min också isåfall, om du gillar den såklart.. säg gärna till isåfall! :)

2011-02-08 // 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback