You're my hero

Jag vill att du ska vara här, jag vill att du ska hålla om mig i din trygga famn, för där är jag säker. Jag vill ha dig här föralltid. Du får mig alltid att känna att jag har ett värde, du visar att jag betyder något och det får mig att bli säkrare. Du skyddar mig alltid när någon är elak och jag älskar dig för det, även om jag inte alltid vill att du ska lägga dig i. Jag klagar inte när du inte har någon parfym, för jag tycker om hur du luktar. Jag bryr mig inte om du inte har vax eller gelé i håret, för du är mycket sötare utan. Jag bryr mig inte om du duschar utan shampoo, för du luktar så mysigt utan. Det gör inget om du är ledsen, för jag kommer att vara ledsen med dig. När du pratar om våran framtid så får du mig att må bra, för jag vill ju dela resten av mitt liv med dig. Jag är glad för att du tar åt dig av mina åsikter, att du lyssnar och förstår, men framförallt så är jag glad över att jag kan kalla dig min hjälte. Du räddar mig alltid när jag sitter i knipa, du får alltid smärtan att försvinna och du lyckas alltid få mig från botten till toppen. Jag älskar fjärilarna som börjar flyga omkring när du kommer i närheten eller säger något snällt. Om du vill att vårat barn ska heta Luna så kommer hon få göra det, den dagen kommer. Jag vill inte att du ska glömma att jag älskar dig mer än jag kan bevisa med ord eller kyssar, du är värd så mycket mer än så. När jag tänker på hur vi träffades, så är det något som säger mig att vi är menade för varandra, men att vi måste klara av det hela vägen. Jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig, det skulle vara livlöst.








SV; åh, tack! du och din pojkvän med! :)

2010-09-10 // 19:32:02

så söta ni är :)<3

2010-09-10 // 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback