Tråkigaste, äckligaste och dåligaste

Fan vad skönt, har bara tagit det lugnt hela helgen, var länge sen man gjorde det så det behövdes nog. Min mobil har varit död sen i fredags så jag får nog en chok när jag öppnar alla arga meddelanden ikväll. Äh, vem vet.. Eller så är det inte en jävel som har märkt något hehe. Det får jag nog reda på snart. Idag har vi iaf bara ätit frukost och sen haft film maraton, först såg vi på rememer me(den var helt okej) sen såg vi på Juno(den var också helt okej, lite fjantig bara haha). Och nu är det ju inte mycket kvar av dagen så jag måste faktiskt plugga lite snart, sen måste jag åka hem och sova. (Har världens tråkigaste, äckligaste och dåligaste dag imorgon i skolan) Uääh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback