Socker toppen

Har precis varit och firat lilla söta kusinen som fyllde 2 år igår, hon har blivit så stor! Och är så himla söt bara haha! Jaa, vad har jag för planer inför ikväll? Hm, vem vet, vem vet? Jag vet faktiskt inte. Jag är bara så sugen på att hitta på något men jag har inga pengar, vill bara gör något, vad som helst. Har så jävla tråkigt. Och snart har jag ingen comviq kompis heller, Marko skulle låna mig pengar och åka och köpa det idag, men han ligger fortfarande och sover så ååååh! -.- Gud vad allt kan vara jobbigt ibland haha! Nu ska jag kolla på remember me, som jag har sagt att jag ska göra i flera dagar, men nu ska jag, lovar! ;)

Längst åt höger sitter socker toppen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback