Hos Malin

Sitter hemma hos Malin och gör ingenting. Det blev inge fest igår, jag Malin och Carro satt bara hemma och drack och spelade sanning och konsekvens(ett spel som jag och Malin köpte när vi skulle ha en hemma kväll med Marko och Sebbe hih) sen kom Madde och hennes kompisar så var vi med dom tills Marko kom och hämtade mig. Idag ska vi ba ta det lugn, jag åkte hit istället för hem medans jag väntar på att Marko och hans kompisar ska mecka klart så att jag kan få träffa honom. Hans semester är ju snart slut så vill vara med honom mycket nu när jag kan.

Här kommer lite bilder från Malins födelsedagsparty :) :








Födelsedagsbarnet :). På glaset står det ''Om glaset är tomt... så är jag full!'' hahah.

Juste en sak till, på fredag fyller JAG år :D!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback