Snabba cash

Igår pratade jag med Marko i ca 3 timmar, var så himla skönt att bara sitta och prata och reda ut allting! Nu känns det verkligen jätte bra och jag är verkligen glad att du försöker! Just nu sitter jag iaf i köket och väntar på att malin ska säga att jag kan komma upp så att vi kan titta på film. Vi ska se snabba cash, såg den för typ 2 veckor sen haha men har typ inga andra filmer hemma så finns nog bara den att titta på. Ikväll ska jag träffa Marko, mysigt :). Så länge kommer jag nog vara med Malin, efter filmen tänkte vi bada/duscha och göra oss iordning. Haha Julia och Malin har nog sätt ett kryp där uppe för dom skriker som in i skogen. hah! Det får ni aldrig reda på men det får jag, för jag ska nämligen gå upp dit nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback