Jag har en massa hemligheter som är så hemliga att inte ens jag vet vad de handlar om.

Heheheheh... Kom precis hem, jag vet inte ens varför jag skrev hehehehhe.. Kanske för att jag är lite onykter och jävligt trött.. Eller nej! Haha fan vet jag. Jag och några vänner förade iaf hemma hos en kompis, de kom några till dig och sen drog vi på ngt chill krök, och därifrån drog jag en till med några på ngt annat chill krök där de va en skit otrevlig tjej som bodde. Det första hon sa när vi kom innanför dörren var liksom: Aha småtjejer, sköt er ikväll! Jag ba ja vad tror du att vi ska göra liksom!? Sen var det inge mer med det men sen efter vi hade varit där så slängde hon ur sig att alla tjejer skulle ut från lägenheten utom hennes polare, hon ville väl ha killarna för sig själv.. Hahah, jag satt iaf kvar när hon sa till och efter ett tag så sa hon: Hörde du inte vad jag sa eller!? Så jag svarade ngt i stil med: Jo men får jag vänta på min kompis eller!? Du behöver inte vara så jävla otrevlig. Sen drog vi iaf och det roligaste av allt var att en kille ba men jag drar fan också om du ska skicka ut dom så följde han med oss och hon blev skitförbannad och ville att han skulle stanna haha, bitch! Aja, jag är inte direkt en sån som bråkar men det finns bitter fittor överallt runt om i världen så det är bara att knipa igen ibland! Efter det drog vi iaf hem till några andra och var där ett tag, sen deckade jag o efter det så bestämde jag mig för att jag skulle hem till min säng och sova. Och nu är mina fötter helt svullna och dom svider som bara den pga mina klackskor, ush säger jag bare!!!!!!! :p










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback