Men de e ju lördag..

Fyfaaaaaaaaaan vad jag mår SKIIIIIIT! Jag orkar inte haha är så jävla slut i hela kroppen och skallen.. Och varför måste man alltid skämma ut sig på mycket på fyllan och säga så sjukt pinsamma saker.. Alkohol asså.. Idag ska jag nog ta det lugnt med Malin iaf, har festat flera helger i rad nu både fredag och lördag så de känns som att min kropp borde vila lite nu! Men man vet ju aldrig, kanske får ngt ryck senare att jag vill ut för vi kommer antagligen sitta hemma och ha skit tråkigt och bara gnälla om gårdagen! Haha..

Katta tjatar och försöker få med mig ut: jag är också helt slut men det är ju lördag! Och det har hon fan rätt i haha men nu börjar det bli jääävligt mkt för min kropp asså!



Lite halv ironisk bild ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback