Tråkig men rolig lista

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - 22 år
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 2 st.
Vad tycker du om kärlek? - Kärleken är underbar, samtidigt som det gör ont ibland.
När kramade du någon sist? - I tisdags tror jag.. ?
Saknar du någon speciell person? - Ja såklart.
Har du svårt för att bli kär? - Ja det tror jag.
När kysste/hånglade du med någon sist? - I tisdags.
Ångrar du det? - Nej då.
Är du singel? - Nä.
När fick du senast en komplimang? - Jadu.. säg det.
Har du hånglat med någon av samma kön? - På fyllan ja haha..
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej, jag vill veta hur det känns hähä.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja ush!
Hånglat med fler än 50 pers: Nä inte riktigt tror jag!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -
Gjort något riktigt dumt? - Ja verkligen..
Gjort något du verkligen ångrar? - Men jaaa
Varit nykter på nyårsafton? - Ja det kallas MAGSJUKA!...
Åkt ambulans? - Nej.
Gjort nåt olagligt? - Det är så mycket som är olagligt så ja antar jag.
Blivit polisanmäld? - Nej.
Fått din mamma att gråta? - Ja.
Slagit ner någon? - Nej.
Skämts över dina föräldrar? - Haha ja.
Skämts över dig själv? - Ja det är klart.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Jaaa!
Tar du droger? - Nej absolut inte varför skulle jag.. ?
Dricker du? - Ja.
Vilka kläder sover du i? - Olika, men oftast trosor och en "sov tröja".
Vad hatar du verkligen? - Falska människor, när folk ljuger och magsjuka.
Varit kär? - Japp.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja, olycklig kärlek.
Är du ensam nu? - Japp, bara jag och min pappersrulle.
Vill du gifta dig? - Ja det vill jag! Det är en av få saker som jag är säker på att jag vill göra! Om jag hittar den rätta förståss.
Vill du ha barn? - Ja!

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Det var nog jag.. ? Haha :)
Såg dig gråta? - Ehm.. Marko tror jag.
Fick dig att gråta? - Marko.
Du delade en cigg med? - Miranda♥
Du gick på bio med? - Oj det vet jag inte men det var nog Marko.
Skällde på dig? - Vet inte men mamma antar jag, haha.

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nää.
Kramat någon? - Nepp.
Pussat någon? - Nepp.
Köpt någonting? - Nepp.
Sjungit? - Japp.
Saknat någon? - Lite halft.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback