You need this

Jag kom hem för ca en timme sedan, efter att ha suttit hemma hos Madde med henne och Malin och bara degat framför filmer och serier med massor av glass haha. Jag var så himla sugen och kunde inte låta bli att gå in på Ica och köpa en Ben o Jerrys på vägen dit. Jag har faktiskt bara ätit sån glass en gång förut, och då tyckte jag inte om det. 

Men men, nu är klockan mycket och det är läggdags så att jag orkar upp till skolan imorgon. Fy, jag får ont i magen när jag tänker på hur mycket jag har att ta igen. Snart måste ju allting vara klart och betygen sätts. Så det är bara börja plugga varje dag efter skolan, ser fram emot det sååååå mycket -.- Ueek. 

Nu blir det ett avsnitt från One Tree Hill och sen är det läggdags. Godnatt påer!


Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du som tävlar kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Imorgon (Lördag) kväll drar jag EN vinnare. För att vara med och tävla, skriv EN kommentar i tävlingsinlägget och STÄLL EN FRÅGA TILL MIG I MIN BLOGGSVAR. Ha en bra helg :) kram

2011-03-18 // 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback