Efter en lång pratstund

Har precis kommit hem efter en lång pratstund med Sofia, fy fan vad kallt det blev om tårna. Men det påminner faktiskt ganska mycket om sommaren för då sitter man alltid ute på kvällarna tills man fryser ihjäl om tårna, på vintern så är man ju bara inomhus. Innan det var jag iaf på gymmet och tränade. Dom har typ skaffat en ny grupp tränare och fy vad dålig hon var! Nästan så att man blev irriterad haha. Men men vi sprang på band istället sen körde vi lite mage. Hoppas på att man får lite halft synliga magrutor till sommaren då. Jag måste verkligen träna på hårt nu så att man vågar gå runt i biki i sommar. 

Nu ska jag sätta på O.C som jag gör i princip varje kväll. Så somnar jag väl när jag känner för det! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback