Vi firar 2 år idag!

Här vaknar man med ett kort och en present på nattduksbordet! 

Åååh vad glad jag blev när jag vaknade för en stund sen,
men nu är jag inte lika glad längre för nu ligger jag här utan min älskling!.. Igår kom vi överens om att han skulle åka iväg och träna på morgonen när jag fortfarande låg och sov, men idag är det inte lika kul när jag ligger här och väntar! Hehe. Jag känner mig ganska dum nu då jag inte har köpt något till honom hehe, men han får helt enkeln nöja sig med att ha mig för sig själv hela dagen!

Men, så här kommer min dag se ut idag: Jag ska snart gå upp och äta frukost, och sen vänta på att Marko kommer hem. När han gör det så ska vi väl umgås och prata lite sen ska vi dra ut på picknick lååååångt ut i skogen. Sen vet jag faktiskt inte men jag har fått en bra start på dagen och hoppas att den kommer fortsätta så!





Tack älskling!


Om du går in på www.blogresponse.com kan du bara registrera dig :) Det är gamla bloggsvar men de har gjort om så att man inte behöver någon invite. Ja jag har gjort min design själv :)

2011-06-06 // 14:13:45

Du får en kod som du ska klistra in i alla dina kodmallar :) enklast om du klistrar in dem dirkt under bloglovin ikonen.

2011-06-06 // 14:30:30

Gå in på mitt konto, sen min frågalåda. Där ändrar du färger etc. Sen trycker du på visa kod knappen och det är den koden som du ska klistra in i kodmallarna.

2011-06-06 // 14:42:34

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/mandag-dagens-blogg.html#comment

2011-06-06 // 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback