Världens tråkigaste dag, kan man säga!

Ligger hemma hos Malin i hennes säng och gush vad vi har tråkigt! Aja vi har iaf satt på en film om vi kollar på lite då och då..

Min dag har varit supertråkig iaf. Jag vaknade runt 10 imorse och kunde inte somna om. Efter några timmar knackade det på dörren och gissa om det inte var Agnes haha.. !? Hon hade gått vilse under natten och vandrat runt ända ut i Grödinge.. ? Inga nycklar hade hon heller för dom låg i min väska och jag låg hemma och sov haha. 

Vi tog en promenad hem till Agnes och blev kvar där i några timmar, sen kom Malin och några och hämtade mig o Agnes så åkte vi hem till Malin. Agnes åkte hem och Micke kom sen hit, så de blev en film kväll med chips och Red Bull haha.. Tråkigt kväll ha? 

Syssling Micke hehe :)



sv.tack för tipset :)

2011-06-15 // 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback