Nyfödde Kevin..

Nu måste jag ju faktiskt lägga ut lite bilder på lillen också! 
Madde och David hade svårt att bestämma sig vad han skulle heta men det blev Kevin tillsist i alla fall!




Åh putte nutte! SÅ JÄVLA SÖT! I vanliga fall brukar inte nyfödda bebisar ha så mkt utseende, dom brukar inte vara speciellt söta heller men den här är otroligt söt! Nog den sötaste jag sätt haha :)


haha nej det är klart att den inte gör men man skriver in tal typ 1 och 45 (vi säger att jag har 45 anmälningar) och sen slumpar den fram en siffra bara. och ju fler gånger någon anmält sig desto större chans att det är den siffran som slumpats fram :) hoppas jag var tydlig, är lite trött just nu :P

2011-06-09 // 21:55:50

hahaha solen gör nog att man blir lite trött :P

2011-06-09 // 22:02:15

jag vet faktiskt inte :P

jag skriver om det som intresserar mig, jag svarar på typ alla kommentarer och jag är själv med i lite tävlingar här och var :)

2011-06-09 // 22:14:27

nej jag vet, samma här.. så fort jag är ifrån bloggen och inte svarar på kommentarer någon dag så sjunker antalet besökare faktiskt. men men, det tog tid för mig innan besökarna kom till mig :) så oroa dig inte! jag har snart bloggat i tre år om jag minns rätt :P

2011-06-09 // 22:19:47

photoshop gör jag i men paint funkar också och det finns säkert massa gratis program att ladda ner :)

2011-06-09 // 22:22:16

jo det är klart att du kan, fast då kanske det är bäst att typ länka så inte någon blir upprörd :)

2011-06-09 // 22:24:40

nej men varje bild på google har en länkning till den sida där dom kommer ifrån (:

2011-06-09 // 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback