Är jag smittad?

Det blev en utekväll igår, men dock ganska sugig! 

Det började med att vi skulle hem till Sudden, när vi kom dit så var det inte spec kul så vi drog hem till Malin och natt badade haha, fan vad skönt det var! Malin tappade även sin ring men duktiga jag hittade den idag. Simmade runt som en liten fisk med simglasögon, sånna där fula som man har i simhallen ni vet? 

Aja mamma kom iaf och hämtade mig hos Mlain för ett tag sen så nu håller jag på att tråkar ihjäl. Malins lillebror var magsjuk så ja vad har jag förväntat mig egentligen? Ingenting.. Jag är säkert redan smittad som jag alltid blir när någon är magsjuk. Men hoppas verkligen inte det!!! 


svar: tack så mycket !:)

2011-06-09 // 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback