Frågor och svar

Röker du?
Ja tyvär

Vilka länder har du varit i?
Thailand(2), Bulgarien, Spanien(Mallorca), Finland, Norge, Danmark och Sverige såklart. Det var nog dom.

Hur länge tror du det kommer hålla med din nuvarande pojkvän?
Det är svårt att veta, det går ju alltid upp och ner i ett förhållande men just nu så känns det som att det kommer hålla ett bra tag till!

Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du då göra?
Knulla och träffa tjejer utan tvekan.

berätta någon dröm som du drömde för jättejättelänge sen men fortfarande kommer ihåg för att den var så konstig?
När jag var liten, omkring 8 kanske så drömde jag att jag gick in i en grotta som var gjord av is. Desto längre in jag kom desto mer hinder dök upp. Alltså hopp hinder. När jag hade sprungit i flera timmar(kändes det som) så kom jag fram till en scen där det stog massa isbjörnar och andra djur som sjöng i mikrofoner och dansade. Grottan vände och det var fullt med djur överallt och grottan tog aldrig slut haha.

Vinter eller sommar? Varför?
Sommar, lätt! Anledningen till att jag tycker så är för att på sommaren kan man sitta ute på kvällarna framför en brasa i flera timmar utan att frysa ihjäl, man slipper alla tjocka vinterkläder som man måste bära med överallt och framförallt så känner man sig så mycket lyckigare på sommaren.

Vem skulle du vilja byta liv med?
Hm, det vet jag faktiskt inte..

Om du skulle vara en låt, vad skulle du vara då?
Hakuna Matata!

Vad är det pinsammaste du har gjort i klassrummet?
Pruttat.. ?

Skulle du raka av ditt hår för 50 000 kr?
Haha ja, jag tror fan de asså. Det växer ju ut igen!

Vad hittar du och dina kompisar på när ni träffas?
Hemmarsittarkvällar eller galna utekvällar!

Hur mycket tänker du på ditt utseende/vad du äter, osv?
Jag tänker på det väldigt mycket men jag kan ändå inte sluta äta sånt som är gott!

Ifall du fick bestämma mellan att gå på stan i bara trosr och bh och få 1000 000 kronor eller att jobba som städerska hela ditt liv, vad skulle du då välja?
Gå på stan i bara trosor och bh utan tvekan haha!

Vad har du för jeansstorlek?
Jag har ingen koll på det där med storlekar, men jag har väl 36-38 om jag ens snackar om rätt storlekar nu haha.

om du fick visa antingen brösten eller fittan hela livet, vad skulle du välja då ?
Brösten!

Favoritaffär?
Har ingen direkt favorit, men tycker om Gina tricot och H&M lite mer kanske.

Hur ofta tränar du? och hur hittar du motivation?
Jag och Jennifer tränar på samma gym och vi har 3 bestämda dagar i veckan. På måndagar har vi alltid tränat efter eget pass men nu har vi börjat gå på grupp träningar- Aerobics. På torsdagar har vi också tränat efter eget pass men ska börja gå på grupp träning istället, kommer inte ihåg vilket slags träning det är. Och på söndagar så tränar vi efter eget pass. När jag funderar på att hoppa över att gym pass så brukar jag oftast tänka på den snygga kroppen som jag kommer att missa, och sen brukar jag också intala mig själv om att det inte är så himla jobbigt och att jag inte behöver köra ett så hårt pass om jag är trött. Det räcker med att gå på band i 60 min isf. Det gör skillnad!

Bästa/värsta stället du har haft sex på?
Bästa- Sängen
Värsta- På en flotte haha.

Är du nöjd med din kropp/utseende? varför/varför inte? ÄRLIGT SVAR TACK
Det beror alltid på hur man tänker. Om man tex sitter framför dator skärmen och kollar på snygga modeller så känner man sig såklart jäkla misslyckad. Men om man kollar på personer som verkligen har fula kroppar så nöjer man sig ju. Men jag är nog nöjd med det mesta i helhet, men jag önskar att jag kunde få bort min put mage haha.

Vad förefrar du, tights eller jeans?
Tights är sååå mycket skönare men jeans är också väldigt snyggt!

Vad är det värsta mardröm?
Det första jag tänkte på när jag läste frågan var att bli ensam lämnad på jordet, det skulle nog vara det värsta faktiskt.

Favorit accesoarer?
Jag älskar ringar!

Tycker du att det är fult med fräknar?
Nej absolut inte, det är jätte gulligt! (Min lillasyster ser faktiskt ut som en prickikorv på somrarna!)

Största kärleken?
Han sitter bredvid mig just nu.

Vad tycker du är det bästa att göra en fredagskväll?
Vara ute och festa med mina vänner eller ha en mysig hemma kväll med min pojkvän(bio går också bra).

Att aldrig höra eller att aldrig prata?
Att aldrig prata. Hur kul skulle det vara att kunna prata när man inte kan höra vad folk svarar?

Äta ett 1kg snor eller gå naken till skolan varje dag i en hel vecka?
Ush! Äcklig fråga. Men då skulle jag i så fall käkat 1 kg snor. Haha.

Vad ha du för framtidsdrömmar?
Jag ska ha ett bra jobb och detsamma gäller min kille. Vi ska bo i en villa nära havet med våra 2 barn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback