Love you girls

Det känns så himla bra efter ett hårt träningspass och jag känner redan nu att jag kommer ha rejält med träningsverk imorgon! Jag, Jennifer och Alexandra åkte till zinkensdamm efter skolan för att ställa frågor på ett vandrarhem, efter det var vi tvungna att åka till medborgarplatsen och besöka scandic hotell och ställa yttligare några frågor. Nu är jag hemma hos Marko, vi har precis badat och ätit mat, nu håller vi på att ladda ner en film men det står att det kommer ta över 3 timmar att ladda ner.. ? Hehe kan nog ha att göra med att jag har spotify på. 

Imorgon är det tjejmiddag hemma hos Jessica med alla tjejorna, det ska bli så jävla roligt ser verkligen fram emot det! Jag, Katta och Agnes ska åka dit lite tidigare och hjälpa till att städa och fixa iordning så att det blir riktigt fint *längtar*!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback