Still hope

Säg att du är ledsen och bevisa det när jag behöver det. Jag ser tillbaka på tiden som varit, jag trodde ärligt talat på dig alla gånger. Håll i mig dom dagar som går för annars kanske du tappar mig. Jag är ingen prinsessa, det här är inget himmelrike, jag är bara en drömmare som hoppas på att det ska bli sant. Jag kommer att fortsätta att hoppas, trots att jag vet att jag inte borde. Jag vet att det är för sent men jag vill inte bara ge upp. Jag har varit naiv, trodde att allt var perfekt men i själva verket så har jag aldrig fått någon riktig chans. Jag har alltid haft så många drömmar om dig och mig med lyckliga slut, men jag börjar förstå. Du ber mig om förlåtelse, ber om mig, men jag vet ju, och jag är så ledsen.


Haha ja! ajdå, samma för mig typ, min pappa är allergiskt och mamma bor i Stockholm så med henne kan jag inte skaffa någon.. vi får se :)

2010-09-26 // 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback