Stop smoking

GAAAAH! Jag håller på att bli galen, internet segar som fan, det tog minst 10 min att koppla upp till internet och 5 minuter att få fram blogg.se. Det är ju helt sjukt, jag är så trött på den här datorn. Vet inte hur jag ska kunna få den att bli snabbare också. Men men.. Det var många idoler som var med i programmet idag, ellerhur? ;) Jag får tydligen inget sällskap inatt, tråkigt tråkigt. Men jag klarar mig nog, tror inte att någon kommer äta upp mig. Imorgon slutar vi 11 fett skönt (som vi iof gör varje torsdag, men bara dom som inte har språk). Mamma har hjälpt mig att komma på ett sätt att sluta röka så jag har bestämt mig för att börja med att trappa ner, har skrivit en lista där jag ska skriva ner hur många cigg jag har rökt varje dag. Jag kommer försöka röka mindre och mindre. Min vilja är dock inte så stark just nu men jag ska försöka få fram den, då blir det ju så mycket lättare att sluta. Allt går bara man vill, det är ju så det är! Hoppas ni haft en trevlig dag, min har varit toppen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback