Song

Pga chemat som jag och mamma gjorde igår så var det inte så stressigt imorse, skönt! Det var lite långtråkigt i skolan men vi åkte på studie besök på Talk hotell (inte muséeum som jag skrev igår). Det gjorde att dagen inte blev så seg. Det var därimot jobbigt att åka i hissen upp och ner hela tiden med hela klassen inklämt, och gå runt och titta överallt man får ju ont i fötterna, men jag får väl vänja mig eftersom dom dagarna som vi kommer vara på restaurangen så kommer vi få stå och gå hela dagarna. Efter skolan åkte jag iaf med till katta en stund, vi sjöng och spelade in roliga videosar som kommer att läggas upp på youtube vet inte varför, katta? Haha. Det var iaf riktigt roligt. Vi satt också ute en stund och pratade med en kille som går i femman haha skit söt, han vågade inte erkänna att han var kär men endå är han tillsammans med en tjej i han klass haha. Vi har precis rensat lite av mina grejer så nu känner jag mig lite extra prydlig när jag vet var det mesta ligger någonstans ;) Min dag har varit toppen, men hur har eran varit?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback