Skippa ciggaretterna!

Oj, nu såg jag att 2 långa inlägga hade hamnat i utkast, men dom skrev jag innan helgen så det är lite sent att lägga upp dom nu :) Vi har kollat klart på en av filmerna som vi har laddat ner, vi kollade på Crank 2. Helt okej film men ingen speciell. Det tar dock 4 timmar innan den andra filmen är klart så får se på den imorgon antar jag.. :( Vi har hunnit åka ner till OK och handlat cigg också, jag har ju varit så duktig och trappat ner massa men nu har jag brytit det löftet, måste försöka igen. Jag vill verkligen inte röka så länge att det blir omöjligt att sluta men man förstår inte hur svårt det kommer att bli det är nog därför rökare aldrig tar tag i det från början. Jag vill inte sluta som en i släkten som troligen har kol, för er som inte vet vad det är så är det en sjukdom som man får pga rökning, hals strupen krymper bara mer och mer och tillslut kan man knappast andas. Jag tycker att det är tråkigt att cigaretter ens har uppfunnits och att dom säljs i affärer tycker jag är helt sjukt. Dom borde inte få säljas, men det handlar ju bara om pengar. Det är bara så onödigt för dom pengarna förlorar man ju igen för kostnaderna för dom som drabbas av tex cancer och annat och behöber vård.




i agree!

2010-09-25 // 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback