skicka vidare

Sitter hemma hos Malin, vi har precis kollat på Skicka vidare. En film som handlar om en pojke som vill förändra världen. Han vill hjälpa personer med saker som dom själva inte kan göra. Han försökte tex hjälpa en uteliggare/alkis att komma på benen igen. Pojken ville att uteliggaren sen skulle hjälpa 3 andra personer som inte kunde gör det själva. Sen skulle dom 3 personer som fått hjälp av uteliggaren hjälpa yttligare 3 var och att det här sedan skulle nå ut till hela världen så att världen kunde bli bättre. I slutet var det 3 killar som spöade en annan, pojken ville då hjälpa honom men då blev han knivhuggen av dom 3 killarna, han avled på sjukhuset. En jätte bra men hemsk film!



Haha nej de är inte mina naglar, en kompis, men jag har också np liknande,vi går och gör naglar hos somma tjej :) nej det är tyvärr inte min hund, men jag skulle dö för att ha han eller köpa en egen, men köpa en egen, de är lite halft på gång, jag ska ha en haha :) kram

2010-09-26 // 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback