Oj jag somnade om

Jag var så himla trött imorse så jag gick och la mig igen, inte så smart eftersom att nu har jag missat skolan. Men jag var bara så hiiiimla trött. Jag gick upp precis och nu har jag ingenting att göra. Mamma tvingar mig fortfarande att vara hemma när jag har varit hemma från skolan, jag får alltså inte gå ut på hela dagen.. Riktigt töntig, gymnasiet är frivillgt så hon borde inte kunna bestämma längre, men vad är mammor till för? -.- Nu ska jag gå upp, lägga mig i min säng och kolla på idol som jag missade i fredags. Någon som såg det? Var det bra? ;)


» jojjo

inte bra det där med att försova sig. =/

2010-09-21 // 14:27:39

Tack sötnos!

2010-09-21 // 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback