Mackor, flingor och frukter

Vi hade bara en lektion idag, iof så är alla våra lektioner 3 timmar långa så vi har bara 2 lektioner om dagen. Vi kollade på film hela dagen så det var helt okej. Var lite trött bara så slumrade till lite då och då hihi. Tog en timme att åka hem (som alltid) suck.. När jag kom hem så åkte jag till willys och handlade med Anton och Roger, det var ju så länge sen nu, men det var mycket roligare än vad jag minns ;) Man får ju vara med och bestämma en massor, tex vilka mackor, flingor och frukter man vill ha. Gaah måste bara säga att jag är jävligt röksugen och det känns som att jag inte kommer kunna hålla mig MEN JAG MÅSTE!. Har bestämt att jag får ta en cigg efter maten, men fan det är ju ca 4 timmar kvar.. !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback