Jag har lyckats

Yeees! Jag har äntligen lyckats ändra text stil och lite annat på bloggen. Har försökt så himla länge, nu kan jag ju vara stolt över mig själv. Gud vad skönt ;) Jag hoppas att jag kommer lära mig mer så att ni kan se fram emot att läsa i en rolig blogg. Jag har i princip städat hela dagen, gick ut en stund och pratade med Nadine också. Vi har gått i samma skola sen i 3:an, haft mycket minnen och sånt. Men inte nu när gymnasiet börjat förståss ;) Imorgan ska vi iaf åka på studiebesök, och efter lunchen så ska vi vara nere på skolans restaurang hela dagen och antagligen laga mat. Det kommer säkert bli roligt iaf. Jag måste nog gå och sova nu så att jag orkar upp imorgon, så godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback