Idol ikväll :)

Ja nu har man hunnit komma hem från skolan och ätit lite mellis. Snart är det middagsdags så min söta lillebror hjälper Roger att laga maten. Vi hade origentering idag i skolan, hm inte så roligt va? Men inte spec jobbigt utom att man får så jädrans ont i fötterna och det är ju inte roligt. Vi blev faktiskt klara sist av alla.. haha! Ikväll kommer Marko hit så ska vi kolla på idol tillsammans, det ser jag fram emot. ;) Alla roliga idol snubbar som gör bort sig haha, det är så roligt!


Jon Sindenius, jätte duktig och unik. (2009)



Anna, som enligt jurryn sjunger som en telefonsignal och jag håller med, vad tycker ni? ;)


sv: Öhh. Jag har bott in tha sweden i hela mitt liv och halva min släkt är typ svennar! (Är släkt med mikael persbrandt tex ;D) Sen är jag ju lite amerikan och lite Chilenare också!

2010-09-08 // 18:44:33
» Elle

sv:Eller hur? :)

2010-09-08 // 20:29:01

Kom på en rolig sak :D kan du följa min blogg så följer jag din =D?

2010-09-10 // 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback