Har jag rätt eller fel?

Hur tycker ni egentligen att man ska vara som person? Tycker ni att det är okej att leta upp bråk, att verkligen leta efter något fel hos en person för att få bråka och slåss? Är det okej att ge någon en rak höger för att han/hon har kollat på en?
Det tycker jag absolut inte är okej. Jag tycker inte alls om när man ser en person som går fram till en annan och tänker ge personen spö för att han/hon har fått en blick. Det är bara så omoget, om man tycker om att slåss så tycker jag faktiskt att man kan börja på boxning eller köpa en bosningssäck som man kan hänga upp i sitt rum och slå på när man känner för det. För det är så fegt att gå på andra människor för att man själv inte har något bra liv. Det ska inte gå ut över någon annan ifall du är arg och vill få ut din ilska genom att slåss! Eller vad tycker ni, har jag rätt eller fel?  


Ge dig inte på något pga din illska...

Börja på boxning istället!



SV; okej, tack :)

2010-09-10 // 19:24:31

Hoppas din fredag är jättebra och innehåller massa fredagsmyyyyys!!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-09-10 // 19:30:45

SV; 1 månad på tisdag faktiskt. Men det känns som typ 1år, hehe ;)

Nidå ?

2010-09-10 // 19:46:43

Hejhej!



Har du lust att lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg?

( eller vad din första tanke är helt enkelt )

Kram kram!

2010-09-10 // 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback