dåligt av mig

Jag kom just på mig själv med att jag nästan inte har lagt upp några bilder alls.. dåligt av mig. men just nu så har jag en jätte dålig mobil med 2.0 megapixel kamera. jag hoppas på att min kamera som jag har beställt kommer hem snart, vilket den borde göra men jag har redan fått vänta i 3 veckor på den så det är inte så säkert. Men nu är det läggdags


Här kan du kolla på hur man ändrar text stil och massa annat finns också på sidan, http://sannasrum.blogg.se/2009/december/html-grunder.html



Sen på den här sidan har jag fått hjälp med allting jag velat få svar på, ganska mycket står på den här sidan så du kan ju kolla :)

http://www.designadinblogg.se/category/bloggdesign/blogg-esse/

2010-09-05 // 23:24:48

sv: Jadå , det är mina riktiga naglar ^^ hehe man tackar :D



allt bra med dig då ? ^^

2010-09-06 // 07:20:22

sv: btw, så har du en snygg blogg :D

2010-09-06 // 07:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback